Tuesday, June 30, 2015

CURI TULANG

Tak menahan rasanya hai ni nak conteng banyak2 dalam blog. Usha menu diet atkin tadi, memang mudah-mudah rasanya, berasaskan ayam, telur, daging, ikan, udang, dan sayuran

Ok, menu berbuka aku jap lagi ialah..... 

BUTTER CHICKEN 

Butter chicken ni aku dapat resepi dari satu blog yang seakan-akan blog ABM tau, AKU BUKAN CHEF insyallah barang semua ada kat rumah so tak payah aku pening kepala cri bahan-bahan dia balik kerja nanti..

Takkanlan Butter chicken je kan.. ofcos aku nak try menu laindri  Blog AKU BUKAN CHEF iaitu...

MURTABAK ATKINS.......

Memang Best.. sebab semenjak puasa ni aku giler mertabak ni.. usha sikit gambar dari blog AKU BUKAN CHEF jom.


Ermmmm... semestinya lazat tak terkata.. terkeliuq ceq tgok makanan hehe haip.. tak baik bulan2 puasa ni tau.. dah nak sambung wat keje.. babaiiiiiiiiii..


No comments:

Post a Comment