Saturday, June 27, 2015

HARI BERGOLEK SEDUNIA

Ahad sudah datang.. aku masih kat atas katil lepas mandi. golek2 tanpa hala tujuan. Balas dendan sebab esok nak kerja da..


tapi aku da atur jadual ak nak buat apa.. hehe, nak buat samosa and nak pergi kedai cari bahan nak buat bebola roti goreng ABM..

Mood raya aku still tak ada lagi ni. macam mana ea. baju dah beli sebab takut tak ada saiz. tema xde aku just playsafe beli jubah hitam and tudung 2 tone hijaukuning. so sweet hehe... hand beg pun aku dah beli kat KipMart je.. gantikan Handbag Ft. Timber aku yang dah koyak tu.. nak beli Ft. Timber ni aku xmampu la... hari tu kerja dengan uncle aku bnyk jgk aku boleh joli.. skng ni gaji lebih ckit tp xmampu nak joli.

Aku ni mmg kaki perabih kan duit tp aku beringat jugaklah skrg ni.tu yang beli yang cikai2 je. Aku beli instant shawl satu hehe senang wat tukar2.

Baju Jubah Hitam = RM100
Tudung                  = RM25
Instant Shawl        = RM39.90
Handbag                = RM35

Total: RM200 la gitu kn.. giler.. kejap je duit aku da lesap.. mak aku kata pejamkan mata je.. kalau tak nnt aku lngsung xbeli pape. Betul gak kn. skrg ni tggu nk bli ksu je tp bab ksut tu tggu next gaji la ok.

No comments:

Post a Comment